2014. január 31., péntek

1.fejezet 3.rész

*Anna szemszöge*
Olyan jó volt a tegnapi vacsora Louissal.! Nem tudom elhinni, hogy ÉN és Ő, Louis Tomllinson. Egy álmom vált valóra, sosem képzeltem volna, hogy pont vele fogok járni. Nagyon boldog vagyok! Remélem több időt töltünk együtt. Nagyon jó vele lenni. Eddig "csak" azt láttam, hogy hogyan viselkedik a haverjaival. De velem máshogyan. Velem gyengéd, aranyos, vicces. És folytathatnám órákig. Ezen gondolkoztam amíg a fürdőbe mentem megmosakodni és a suliba készülődni. 

 Ezt a szettet válaszottam. Louis kedvenc színe a piros, így próbáltam ebben az árnyalatban maradni.                                                                            Szerintem tetszeni fog neki!

Miután kész lettem ismét Louisról ábrándoztam, aminek szokás szerint véget vetett egy hang. A telefonom csörgött. Louis volt az. Azt szeretné, ha tanítás után egy kicsit ott maradnék vele. Természetesen igent mondtam és letettük. Pont idő volt és lementem apáékhoz mielőtt felszólt volna. Pontosan jól gondoltam, mert éppen készült szólni nekem, hogy lejöhetnék. Felvettem a fekete, szegecses bőrdzsekimet és indulhattunk is. A twitteremet az autóban néztem meg amíg a suliba nem értünk.
A suliban fizika dolgozatot írtunk ami szerintem nekem jól sikerült. De mindegy, holnap úgy is ki fog derülni. Az ebédet most  nem kettesben töltöttük Louissal, hanem Barbi és a srácok társaságában. Zaynék is nagyon jófejek. Rengeteget nevettünk, de már órára kellett sietnünk. Kémiaóra volt. Utána meg egy irodalom.És ennyi. Mehettünk volna haza, de én még egy kicsit maradok Louissal, de addig amíg várok rá a többiekkel beszélgettem. Louis meglepett egy csokorvirággal ami az án kedvenc virágomból, a rózsaszín rózsából állt. Nagyon örültem neki! Louis megfogta a kezemet, magához  húzott, a számra nézett aztán a szemembe és mégyegyszer a számra és megcsókolt. A barátaink előtt is! Elköszöntünk tőlük és kézen fogva sétáltunk el egy parkig. Ismét sikerült olyan helyet találnia ami nagyon tetszik nekem. Nagyon jól elvoltunk, hülyéskedtünk, vicceődtünk amikor hirtelen eleredt az eső és elkezdett fújni a szél. Siettünk vissza az iskola felé, de szerencsétlenségemre kitört az egyik kedvenc magassarkú cipőm sarka. Nagyszerű! A magassarkúmnak annyi, és még meg is ázunk. Jobb nem is lehetne...De itt volt Louis aki felvett az ölébe és elvitt igy a suliig, aztán felajánlotta, hogy hazavisz.Hazavitt és a sok segítség után még egy gyors csókot is kaptam tőle. Nem tudom hogyan hálálhatnám meg ezt neki. De most a földrajz dolgozatra kellett tanulnom, mert holnap írunk. Utálom ezt a tantárgyat!! Amikor kész lettem Barbara felhívott, mintha tudta volna, hogy én is ezt szerettem volna tenni. Elmondtam neki Louis "hősies" tettét és, hogy miket csináltunk. Kár, hogy esett az eső. Utálom! Lefekvés előtt még felnéztem a twitterre. Louis feltötött egy képet rólam és róla. Mindketten mosolygunk rajta. Szerintem jó kép lett! És a telefonomat felraktam tölteni és ez a fárasztó nap után hamar elaludtam.


UI: Remélem tetszik nektek...:) Ha páran kommentelitek, hogy sűrítsem be a részeket, akkor megteszem:)... legyen minimum 5komment, és akkor heti 2x rakok fel részeket :D De most egy ideig nem ígérem, a jövőhéten sok dolgom van, de ha többen komiztok, próbálok időt szakítani. Történt velem egy kisebb baleset, és sebészhez kell mennem meg minden..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése