2014. február 22., szombat

1. fejezet 4.rész

*Barbara szemszöge*
Annyira örülök, hogy Annának végre sikerült. Nagyon régóta szereti Louist és már majdnem feladta, mert úgy látta nincs remény. De csak majdnem. Itt a bizonyíték, hogy a türelem rózsát terem. Én úgy gondolom, hogy jól meglesznek és sokáig együtt lesznek.
A reggelemet zuhanyzással kezdtem. Magamra tekertem a törülközőmet és fogat mostam. A szekrényhez mentem, hogy kiválasszam a számomra megfelelő ruhát. Mos erre az összeállításra gondoltam először, amit kis gondolkozás után fel is vettem.


Nem voltam éhes, de azért anyukám egy szedvicset nyomott a kezembe, hogy egyem meg. Kénytelen voltam. Nagy nehezen elfogyasztottam, amire az iskolába értünk. Anna és Louis kivételesen nem kettesben voltak, hanem a srácokkal. Elköszntem apától, és a többiek felé vettem az irányt. Eggyüt mentünk be fizikaórára. Az órát az osztályfőnökünk zavarta meg. Az ofő után egy szőke hajú kék szemű fiú jött be a terembe. Mi őt kémleltük, hogy ki lehet meg mit keres itt. Sok lánynak rajta ragadt a szeme, ahogyan nekem is. Ann inkább Louist nézte. Neki nem az ilyen srácok jönnek be, de nekem pontosan ilyenek. Olyan gyönyőrű a szeme és olyan jó a stílusa. Valamiért azonnal beleszerettem. Talán a gyönyörű tengerkék szeme miatt vagy esetleg a stílusa miatt vagy abba a szép szőke hajába. Nem tudom, csak azt, hogy nekem ő kell! Senki más. De látom sok lánynak tetszik ő is. Nem sok esélyem van nála. Me nem is ismer engem, de majd fog. Ha nem ő jön ide hozzám, akkor én megyek hozzá. "szerencsémre" az osztályunkban a lányok, nem elég bátrak, hogy megismerjenek valakit, ők inkább távolról csodálnak mindenkit aki tetszik nekik. Annára is féltékenyek Louis miatt, de őt különösebben úgy sem érdekli. Tudja, hogy nem mernek kersztbe tenni. Túl félénkek hozzá. Az ofő azt mondta, hogy a mi osztályunkba fog járni. Igazából gondoltuk, hogy nem dísznek hozta ide, de mindegy. Mellettem volt csak egy hely. Én szeretem, ha a táskámat feltudom rakni magam mellé. Tehát most is ott volt. A tanár úr megkért, hogy vegyem le, mert oda fog ülni az új diák. Az osztályfőnök megkérte a srácot, hogy meséljen valamit magáról. A fiú azt monta, hogy Niall (James) Horan a neve, de hívjuk csak Niall-nek vagy a barátai hívhatják Crazy Mofos-nak. Tud gitározni, szeret hülyéskedni és ír származású. (Nem gondoltuk, mert nagyon jól beszélte a nyelvünket.) Szereti a családját és próbál sok időt velük tölteni. Van egy bátyja Greg. (nekem is van egy báttyám, Matt...) Jól tud beszélni még spanyolul. Az az álma, hogy énekes legyen.(erre Zayn, Liam és Louis szeme is felcsillant. Harry aludt, szóval nem hallotta, de ő is tuti felfigyelt volna rá.Ezért Zayn megbökte és a fülébe sugta, hogy mi van.) Ez után mondta az ofő, hogy üljön (mellém) mellém, az utolsó padsorba.Az osztályfőnök végül csak annyit mondott, hogy barátkuzzunk vele. Senki nem szerettett volna rajtam és a srácokon, meg persze Annán kívül megismerkedni vele. A fiúk féltékenyek voltak ismét, a lányok pedig félénkek. 
Remélem is, hogy a csajok leszállnak róla. Ő az enyém! Vagyis csak lesz...remélem... Niall mellém ült és rámkacsintott így:
Íme ő. Az a szőke hajú, kékszemű fiú, aki ellopta az én szívemet is bájos arcával és szép mosolyával. (közelebről még helyesebb...:$ *.*) Bemutatkoztam neki. Azt mondta, szép nevem van és a szemem is szép. (elpirultam) Pár lány az osztályból féltékeny lett.  A szünetben Liam, Louis, Zayn és Harry odamentek Niallhhöz, hogy megismerhessék. Ann meg odajött hozzám, hogy mi van, mert látta órán, hogy hogyan nézem Niallt. Az ebéd szünetben a srácok meghívták Niallt, hogy egyen velünk. Mellém ült!*.* Direkt.!! Fanni melettem és Louis mellett ült. Niall 2x is evett, de még éhes volt, ezért adtam neki az enyémből. Szívesen megette, nem finnyás. Nem is látszik rajta, hogy mennyit eszik. Nagyon jó alkata van szerintem. Róla beszéltünk kaja közben, meg magunkról. Megakartuk ismerni. Amit szerintem sikerült is. Nagyon jófej, szerintem jól kijövünk majd egymással. Tanítás után Niall megölelt, és elkérte a telefonszámomat. A kezére írtam, ezért ő is a kezemre írta. Ő beszállt egy épp olyan gyönyőrű Bmw-be mint ő és elment. Én apát vártam, hogy mikor jön értem. Hazaértünk és azonnal hívtam a legjobb barátnőmet, hogy elmeséljem neki mi történt. Örült neki. Azt mondta, hogy Louis tuti tud és fog is segíteni nekem Niall-el. És holnap már meg is kéri, hogy beszéljen vele. Kiváncsian várom, hogy mit fog mondani vagy csinálni. Tanultam és amikor készen lettem kb 10órakor csörög a telefonom. Niall volt az. Azt mondta, hogy szeretne segítséget kérni tőlem, mert látta, hogy jó vagyok nyelvtanből és neki nem megy szeretnék vele lenni ezért elfogadtam. Minden nap átjön 1-2órára rögtön suli után és tanulunk. Annyira imádom a hangját. A szemét és őt magát Niall Horant! Annyira várom, hogy holnap mi lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése